هستی

می ترسیم...... اما داستان جالب "خر" با سواد خسته ام .... عشق چیست؟ حوصله نداری شیشه مانیتورت رو تمیز کنی ؟؟ بوی محرم "ﻋﻤﺮ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻧﯿﺴﺖ ، ﻣﺎ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ " شعری تقدیم به همسران جامانده‌ی حاجیانی که در منا جان باختند حسین پناهی.... از زندگی لذت ببر هدیه از یک دوست خوب


زنها راننده خوبی هستند یا مردها ؟ مسئله این است !

اگر این سوال رو از آقایون بپرسید اکثرشون می گن : “قطعاً مردها بهترن ، زن ها خیلی آروم و با طومانینه و اغلب مثل ماست ! رانندگی می کنن و پشت فرمان خیلی دیر تصمیم می گیرن که چه کاری باید انجام بدن. «اونها خیلی اعصاب خورد کنن» ” و البته اگر این سوال رو از خانوم ها بپرسیم میگن : “خوب معلــوم است زن ها بهترند. مردها موقع رانندگی خیلی عجولند و همش از بین ماشین ها ویراژ می دن و لایی می کشن؛ انگار دارن سَر می برن. «اونها خیلی اعصاب خوردکنن» “

و کلی استدلال های عجیب و غریب و گاهی منطقی برای اثبات بهتر بودن خودشون و ضعف جنس مقابل . امـّــا ببینیم آمار و ارقام چی می گن ؟

 - در ۷۷ % از تصادفات منجر به فوت ، راننده مرد بوده است .

 

 - ۶۸ % خانم ها سابقه تصادف دارند و حال آنکه این عدد برای آقایان ۶۴ % است .
 - آقایان ۳٫۴ برابر خانم ها مرتکب تخلفات حادثه ساز شده اند.
 - در اکثر تصادفاتی که مقصر آنها خانمها بوده اند خسارات وارده جزئی بوده ولی در طرف مقابل اغلب اوقات احتیاج به کروکی پلیس بوده است .

 

 نتیجه ای که از این عددها گرفته میشه از دید خیلی از دوروبری هایم خنده دار و غیرواقعیه ، می گن این عددها رو از کجا آوردی؟ نشستی فکر و خیال کردی؟ اصلاً این آمار مربوط به ایران نیست و از این حرفا.

بعضی از حرفهاشون هم درسته ها ؛ ولی چیزی که درست تره اینه که این آمار و ارقام نظر هیچ بنی بشری رو عوض نمی کنه و همگان همچنان به رأی قبلشون پا فشاری کنن و این مطلب هم هیچ دردی از فرهنگ بی فرهنگ ترافیک ما دوا نمی کنه و زین بعد هم هر روز شاهد خلق صحنه های خارق العاده – مثل راننده ای که تمام استعداد مادرزادی و توان رانندگیش رو بکار گرفته بود که از یک آمبولانس آژیر روشن سبقت بگیره – هستیم که فقط فقط دور و اطراف خودمون میشه پیدا کرد.

تمام آنچه تا الان خوندید مهم نیست ، حرفم با اونایی که قصد دارن راننده بشن ؛ مهم اینه که تو این دوره زمونه وقتی دارین رانندگی می کنید علاوه بر اینکه باید مراقب باشید به کسی نزنید ، باید مراقب این هم باشید که کسی بهتون نزنه!

همین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : لیلا تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به هستی مي باشد.